Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje na temat sposobów płatności.
Regulamin płatności znajduje się na końcu strony.

W jaki sposób możesz opłacić zamówienie?

W naszym sklepie możesz dokonać płatności:

  • Przelewem natychmiastowym poprzez bramkę płatności - po zatwierdzeniu koszyka pojawią się wszystkie dostępne sposoby płatności elektronicznych. O dokonaniu płatności będziemy wiedzieć bardzo szybko, więc praktycznie od razu przystąpimy do realizacji twojego zamówienia.
  • Za pobraniem - zamówienie opłacisz odbierając swoją paczkę od kuriera. Takie zamówienia, także są realizowane zaraz po ich złożeniu na stronie. Pamiętaj, że dostawy za pobraniem mogą być czasem trochę droższe.
  • Na podstawie faktury PRO-FORMA - wybierz ten sposób płatności i opłać zamówienie. Fakturę prześlemy na podany w zamówieniu adres mailowy

Płatność elektroniczna się nie powiodła? Opłać zamówienie zwykłym przelewem bankowym.

Nie martw się, jeśli były trudności z płatnością on-line, możesz opłacić swoje zamówienie przelewem tradycyjnym. Wyślij przelewem wartość swojego zamówienia na numer konta:

60 1140 2004 0000 3702 8048 3170 mBank
ICE4MED Sp. z o.o.
ul. Plebiscytowa 3/18, 45-359 Opole

W tytule wiadomości, koniecznie podaj numer zamówienia. Jak tylko zaksięgujemy środki, twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji. Jeśli zależy Ci na czasie, prześlij nam potwierdzenie dokonania płatności.

Zamawiasz jako podmiot publiczny? Potrzebujesz dodatkowych danych na fakturze?

Podczas składania zamówienia wpisz w polu komentarza dane Płatnika i Odbiorcy albo informację którą mamy nanieść w danych dodatkowych.

Faktura Pro-forma? Nie ma problemu.

Podczas składania zamówienia wybierz formę płatności PRO-FORMA. Fakturę prześlemy po potwierdzeniu zamówienia. Zamówienie zrealizujemy po zaksięgowaniu wpłaty. 

Faktura terminowa - dostępna dla zalogowanych użytkowników.

Potrzebujesz faktury terminowej? Płatności terminowe udostępniamy naszym zaufanym partnerom. Skontaktuj się z nami, a uruchomimy dla Ciebie taką formę płatności w koszyku. 

Jesteś już naszym klientem? Podczas składania zamówienia zaloguj się na swoje konto, a w koszyku pojawi się opcja faktury z terminem 7 lub 14 dni. Jeśli wymagany jest dłuższy termin - wpisz w komentarzu jaki termin płatności jest Ci potrzebny. 

Nie masz jeszcze konta? Faktury terminowe dostępne są tylko dla naszych zarejestrowanych partnerów. Załóż konto, skontaktuj się z nami i korzystaj z płatności terminowych.

Regulamin płatności

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
    2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
    3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    4. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą, jeśli są dostępne na stronie, prowadzą:
      1. Paynow.pl - mElements S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 18, wpisany pod numerem KRS 0000590484 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer NIP: 522-304-78-92
      2. Tpay.com – spółka Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy placu Andersa 3, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, numer NIP 7773061579, REGON 300878437
    5. Termin płatności:
      1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
      2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie ilości dni wskazanych w wybranej płatności. W przypadku płatności pro forma, klient zobowiązany jest dokonać płatności w terminie wskazanym na otrzymanym dokumencie lub w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania tego dokumentu.
      3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
Regulamin obowiązuje od 01.03.2025

Kontakt w sprawie płatności:

Nie znalazłeś odpowiedzi, których szukasz? Potrzebujesz zmienić sposób płatności?
Potrzebujesz wsparcia lub dobrego słowa? Skontaktuj się z nami.

ICE4MED.pl w nowej odsłonie!
Bez obaw, wygląda inaczej, ale to my.

Zanim ruszysz dalej...
W naszej ofercie znajdziesz produkty dla wielu branż i specjalizacji, w tym także wyroby medyczne przeznaczone dla specjalistów. Te ostatnie, zgodnie z przepisami, możemy reklamować i sprzedawać tylko profesjonalistom – osobom z wykształceniem lub przygotowaniem medycznym, lub osobom związanym z obrotem takimi produktami. Spokojnie! Pozostała część asortymentu jest dostępna dla Wszystkich.
Potwierdź, że przeczytałeś i wybierz:
Nie wchodzę. TAK, wchodzę!*
*Klikając oświadczasz, że jesteś użytkownikiem profesjonalnym.
Ładowanie...